4 Eylül 2013 Çarşamba

Şiirini Bıraktım

"Şiirini Bıraktım" twitter'da birkaç gün önce keşfettiğim çok sevimli bir oyun. Katılmak için yapacağınız tek şey küçük kâğıtlara yazdığınız şiirleri alıp istediğiniz bir kitapçıya gitmek ve o şiirleri seçtiğiniz kitapların arasına bırakmak. 

Bilgi almak için şuraya bakabilirsiniz: https://twitter.com/siirinibiraktim
Kimler neler paylaşmış görmek isterseniz #siirinibiraktim, "Eee sonra?" sorusuna cevap almak isterseniz #siirinibuldum taglerini takip edebilirsiniz :)

Şimdi neler yaptığımızdan bahsedelim. 2 gece önce masama güzel kâğıtlarımı ve renkli kalemlerimi yığdım. En sevdiğim şairler, en sevdiğim şiirler, onu anlatan şiir, o kitaba uygun düşen şiir derken saatler nasıl geçmiş fark edememişim. Dün de bu şiirlerden bir kısmını Beyoğlu'ndaki kitapçılara bıraktım. Kitapların aralarına kâğıtlar saklayıp sonra ortadan kaybolan kırmızı elbiseli bir kız gördünüz mü :)







Eskiden blogumun en tepesinde yazan bu dizeleri İngilizce olarak bırakmak zorunda kaldım, çünkü bu şiirin bildiğim 2 çevirisi var ve ben o çok sevdiğim çevirisini bulamadım. Diğerini de yazma fikri hoşuma gitmedi. İngilizce okumayı seven bir okurun bulması umuduyla İngilizce bir kitap arasına sakladım. Aklıma daha iyi bir çözüm şekli gelmedi :)




Bugün de twitter'a ipuçlarını bıraktım:




Daha bırakacak onlarca şiirim ve gidecek onlarca kitapçım var. Belki seçtiğim şiirler bu ara aklımdan geçen ama kimseye anlatmayı başaramadığım şeyleri gidip hiç tanımadığım insanlara anlatırlar. Belki o minik kâğıtlar bir yerlerde mutlu eder birilerini, başka birilerinin gününü aydınlatır. Mutluluk bulaşıcıdır ya hani...


Sen de katılmak istemez miydin sevgili okuyucu?

3 kişi de demiş ki:

Witchie of Stars dedi ki...

Ne de güzel yapmışsın. İnsanın içini ısıtan sıcacık şeyler bunlar...

Buket dedi ki...

keşke ist da yaşasaydım , belki bana da rastlardı bir şiir..

Biraz Şöyle Biraz Böyle dedi ki...

Bayıldım bu fikre yahu! En kısa sürede deneyeceğim ben de...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?