8 Ekim 2013 Salı

Sonbahar Notları



* Bu notların sonbaharla hiç ilgisi olmayacak. Neyse...

* Hemen biten eylül ayı yapmışlar. Bugün de 1 saat gibi geçen bir adet 2.5, bir adet 3 saatlik zaman dilimi gördük. Oluyor böyle şeyler.

* Kahvenin içine tarçın ve zencefil atmayı akıl eden kişi, canımsın! Karlı romantik komediler gibi, tumblr hayatı gibi, en güzel kitabın ilk sayfasını 35. kez okuduğun an gibi, battaniyeye sarılıp uyumak gibi...

* "ve bir gün bunlar bize anlamsız geldiği zaman
söylenmiş her söz bize pişmanlık verecek o an
ama unutma yattığımda ve kalktığım zaman
zamanı ellerimde tuttuğumu sandığım her an
inanmak üzülmekse biraz üzül, bana inan
aklımda hep sen olacaksın!" günlerdir söylediğim şarkının sözleri... (Ars Longa)

* Sahaf Festivali yine çok güzel, mis gibi kitap kokuyor her yer!

* Ekim ayı canım Hakan Günday'ın yeni kitabını getirecek. Canım Cenk Taner'in hem yeni kitabını hem de hiçbir yerde bulamadığımız ilk kitabını getirecek. Bir de albümünü... Keşke kötü hiçbir şey getirmese de gülümseyerek hatırlasam bu yılın bu ayını.

* Biri bir yıl sonra nerede ne yapıyor olacağımı söylese hayat daha kolay olur muydu?

* Varlıkları sadece can sıkıntısı getiren arkadaşlarımı bile hayatımdan çıkaramıyorum, akraba versiyonlarından kurtulabilir miyim hiç?

* Ben mutlu olduğumda herkes mutlu olsun istiyorum. Ben mutsuz olduğumda da mutlu olsunlar tabii de ben o dönemler pek fark edemeyebilirim çevremde olan biteni.

* Biliyorsunuz ki can sıkıcı şeyler hep üst üste gelir.

* "Senin okulun hâlâ bitmedi mi yeeaaa" sorularında ağızlara yapıştırmak için yanımda terlik taşıyacağım. (Okulum tam olması gerektiği zamanda bitti, sonra bir süre çalıştım, sonra mutsuz oldum, yüksek lisansa başladım, kendi eğitimim dışında bir alan olduğu için bir yıl hazırlık senesi geçirdim, bir yıl ders aşaması, şimdi de tezdeyim. Her şey yolunda. Hayatımda hiçbir şeyi olması gerektiğinden daha uzun sürede bitirmedim, kendimi seviyorum. İşin eğlencesinin uzatmakta olduğunu söyleyen insanları anlarım tabii, insanlar birbirine benzemiyor sonuçta, aynı şeylerden hoşlanmalarını da bekleyemeyiz. Neyse. Her şey olması gereken hızda ilerliyor ama insanlar an-la-mı-yor. Ayrıca neden eğitim hayatımı devam ettiriyorum ki, gitsem çok süper para kazansam daha ne isterim ki yani, di mi? "Yav he he" kalıbı nereden çıktı bilmiyorum ama bu insanlara söylenecek tek şey bu.)

* Her şeyi zamanında bitirmeyi seviyorum, çünkü başlangıçlara bayılıyorum! Ayak bağı olmasınlar, zamanında bitsinler ve yeni şeylere başlayayım. Şimdiki uğraşlarım da bitince başka şeylere başlayacağım muhtemelen. Yeni heyecanlar...

* Kulağının arkasına sigara koymuş bir kız gördüm bir alışveriş merkezinde. Genç kızlarımız bu erkekleşme işini çok abarttılar. Kadınları aşağılayan küfürler, erkek giysileri, kabadayı ağzıyla konuşmalar... Hiçbirini anlamıyorum. Ama kulak arkası sigara, olayı bambaşka bir boyuta taşıdı gözümde.

* Başkalarının hayatlarını taklit ederek yaşamaktan yorulmayan yaşını başını almış insanlara üzülüyorum. Sonra "Bana ne be!" diyorum, "Akıllarını başlarına toplasınlar, ben niye üzülüyorum ki?!"

* Bu ara birazcık sinirliyim. Birazcık, hı hı.

* Yaz biter bitmez kış gelmesin. Kış mevsimini deliler gibi seviyorum ama biraz beklesin. Sonbahar yılın en güzel mevsimi, biraz tadını çıkaralım!

* Merak ediyorum.

* Türkiye'de kadın olmak her gün biraz daha zorlaşıyor, farkında mısınız?

* Aklı başında geçinen pek çok insanın bu konulara girildiğinde ergenleşmesi ve "Asıl erkek olmak zor yeaa," demeye başlaması cinayet sebebi olabilir. Neyse ki ben sakin bir insanım.

* Despicable Me 2 geldi sonunda, izleyin, mutlu olun. Ayrıca minion ordumu kurmaya başladım, bilginiz olsun. Dünyayı ele geçirme planımı bir adım daha ileri taşımış durumdayım.

* Soğuk havalar sadece bol miktarda tüketilecek çay-kahve için bile sevilir. (Sıcakta da içiyoruz ama soğukta tadı bir başka!) Çay-kahve yetmediyse battaniye verelim? Salep? Tarçın? Kestane? Kar?

* Yarın mutlu olun. Sonraki gün de, sonrakinde de...

5 kişi de demiş ki:

Buket dedi ki...

ne güzeldi bu sonbahar notları..

Madam. dedi ki...

Merhabaaa :))
O kadar çok şeyden bahsetmişsin ki.. son kısımlara doğru kendimi içimden evet haklısın, haklısın, haklısın.. derken buldum.
Bir de, ben de her şeyi zamanında bitirmeyi severim. Ama sanırım benimki bir şeylere geç kalıyormuş hissinin yarattığı telaşeden.

Sycorox dedi ki...

Bu sonbahar notları ne güzel. Aralarından çok güzel bir grup keşfettim, teşekkürler ^^

Mshn dedi ki...

Notlar ne güzel, Hobbit'e de kalmış 64 gün. Daha ne olsun?

Sam Scarlet dedi ki...

çok özeniyorum senin notlarına uleynnnn! değişik bir temayla ben de yapabilirim aynını yoksa bloga yazmadığım günleer aylaaar toplanıp beni dövecek :p

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?