2 Kasım 2013 Cumartesi

Olmuyor bazen



     Günlerdir yataklardan çıkamama sebebim olan hastalıktan kendimi büyük ölçüde kurtardım. Yazılmasını 2 yıldır, elime ulaşmasını ise 2 haftadır beklediğim kitaba kavuştum, elimde tutup uzun uzun baktım. Kendime güzel güzel kalemler aldım, rengârenk. Kitapçıları dolaştım. Yürüdüm. Minik ve sevimli ayraçlar edindim. Yeni çaylar aldım. Uzun zamandır merak ettiğim çikolataların tadına baktım.

     Hiçbiri işe yaramadı.

     Bazen hayattan istediğiniz aslında oldukça küçük bir şeydir. Olursa çok mutlu olacaksınızdır ama olmaz. Lanet olsun, olmaz! Canınız sıkılır. Kurtulmak için bin tane şey yaparsınız. Biri bile işe yaramaz.

     Yazmak her zaman iyi gelmiştir ama yazarken aklınızda tanıdığınız insanların okurken kafalarında kuracakları hikâyeler varken iyi gelmez. Görev gibidir o. "Hımm şu şarkıyı paylaşmışsın, demek ki şu oldu,", "Böyle yazmışsın, demek ki şu sana şunu yaptı." Çatlayarak ölürler o hareketinize sebep olan şeyi kafalarında 3 saat irdelemezlerse. Dünyada bulunma sebepleri burunlarını başka insanların hayatına sokmaktır. Sıra kendi hayatlarına geldiğinde ise her şey devlet sırrı gibidir. Tanıyorsunuz hepsini, uzun uzun anlatmama gerek yok di mi?

     Otobüste çift kişilik koltukta tek başımaydım, tek kişilik olan boşalınca yanıma kimse oturamasın diye kalktım, oraya geçtim. Bazen hayatta da bunu yapabilmeyi diliyorum. Hayatınızda olup biten neredeyse her şeyi paylaştığınız insanların sizin mutlu olmanızdan ne kadar korktuklarını fark ettiğiniz gün bu hale geliyormuşsunuz. Ben geldim, oradan biliyorum.

     Seni hiç sevmedim 2 Kasım 2013. Yarın bugünden daha güzel olsun lütfen.

     Yazarken aklıma şu geldi: http://epigraf.fisek.com.tr/?num=180

(Eski sistemde en çok kullandığım etiket "sıkıntı" idi. Sonra kategori düzenine geçtim ve can sıkıntısıyla ilgili bir tanecik bile etiket hazırlamamışım. Ne fena.)

4 kişi de demiş ki:

Madam. dedi ki...

Hmm dur tahmin edeyim. Beyoğlu'nun En güzel Abisi! :)

Selin dedi ki...

Hakan Günday - Daha :)

Madam. dedi ki...

Tüh :/ bilemedim.

Sam Scarlet dedi ki...

bence 3 kasım çok daha güzel oldu :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?