31 Aralık 2013 Salı

2014!




Bu yıl çok tuhaf bir yıl oldu. Çok güzel olduk, çok büyük çirkinlikler gördük, öldük, öldürüldük, azaldık, eksildik. Bekledik. Umduk. Çok kızdık. 

Kendi açımdan baktığımda bir sürü güzellik ve hiç umulmadık yerlerden gelen birkaç kötülük kalmış aklımda. Güzelliklere tutunup diğerlerine sırtımı dönmeyi başarabilmeme bakılırsa biraz daha büyümüşüm diyebilirim.

2012 ve 2013'e listelerle girdim ve yıl sonu dönüp baktığımda sonucun hiç de fena olmadığını gördüm. Durumun sorumlusu yeni yıl değil ya da benim istek listelerimin herhangi bir faydası yok, tamam ama denemekten ne çıkar ki :)

Canım 2014, bak şimdi:

- Konuyu biliyorsun, daha önce konuşmuştuk. Geçen yılların açtığı yolda güzel güzel yürümeye devam et olur mu? Olumlu adımlar bekliyorum senden, güzel olsun bu sefer.

- Sağlık önemli, lütfen bu yıl daha az hastalık haberi alalım ve daha az hastane görelim olur mu?

- Hepiniz için aşk, öncelikle çevremdekiler için. Keyfimi kaçırmayı görev edinmiş sevgili gamlı baykuşlarım aşık olsalar düzelecekler mesela, benim de kafam rahat edecek. Su çok güzel çocuklar, gelsenize.

- Tezim bu yılın ortalarında bitebilir mi lütfen? (Ben istersem bitebilir, biliyorum ama işte...)
Bu maddeyle bağlantılı olan bir diğer dileğim sürekli "Yea zaten tez bir yılda bitmiyormuş, kimse bitirememiş," diyenlerin yok olması. Karamsarlığınız boğuyor beni.

- Hayattan nefret etmeme sebep olmayacak bir iş. Bak opsiyonlarımı epey geniş tutuyorum sevgili 2014. Kafamdaki sıkıntıları da biliyorsun. Eh hadi, bir güzellik lütfen.
Bu maddeyle bağlantılı olan bir diğer dileğim ise şu cümleleri kurmaktan keyif alan insanların susmayı öğrenmesi:
"Özel sektör hep öyle zaten yeaa, kuzu kuzu kabul et bunları,"
"Aradığın işi zaten bulamayacaksın ve her türlü mutsuz olacaksın," 
"Herkes senin gibi hayal kuruyor başta, sonra havasını alıp oturuyor,"
"Atanamıyor musun canım sen yeeeaaa?"
"Çok yüksek alsan mesela???"

Yok olun arkadaşlar. Şartların ne olduğunu görebiliyorum, hayatımın ilk 27 yılını Wonderland'de geçirmediğimi hepimiz biliyoruz. Ben de buralardaydım. Zaten yattığım yerden bana müthiş bir maaş ödeyecek, zerre kadar sorun yaşamayacağım bir iş hayali de kurmuyorum, üstelik ne istediğimi bile bilmeden kehanetlerinizi sıralıyorsunuz. Ayrıca bir branşa kadro açılmıyorsa ilgili sınavlardan tam puan almanız dahi işe yaramıyor, nedense bunu anlamak istemiyorsunuz. Yok olun lütfen, bye.

- Kitap.
Çok kitap.
Daha çok kitap.
Konserler.
Yeni albümler.
Güzel filmler.

- Bilmediğimiz sokaklarda kaybolduğumuz, yepyeni yerler keşfettiğimiz, bol bol yürüdüğümüz ve güldüğümüz o güzel günlerden daha çok olsun lütfen.

- Doğum günlerini sevmemeye başladım, lütfen fikrimi değiştirir misin? Bayram seyran, yıl dönümü, x'ler günü ıdı vıdı sevmem; bir tek doğum günü severim, bilirsin.

- 2015'e yaklaştığımızda "Bu yazılar bana uğurlu geliyor, hemen 2015 için yazı yazmalıyım," telaşına düşeyim.

- Uzak olmasını istediğim insanlar "daha uzak", yakın olmasını istediklerim "daha yakın" olsun. Şu işin dengesini tutturalım artık.

- Daha fazla sevimli "an"ımız olsun mu?
Olsun bence.

- Kar küresi istiyorum! 1 haftadır her tarafta kar küresi arıyorum. Hep içinde ışıltılı şeylerin dolaştığı kürelerden buluyorum. İçinde kar yağan tek şey Eiffel kuleli ve Fransız bayraklı küreydi ve çirkinliği karşısında üzüntüden ölecektim. Şu güzel kar kürelerini nereye sakladıysanız çıkarın lütfen!

- Ülke sınırları dışında görmek istediğim o yerlere galiba bu yıl da gidemeyeceğim, olsun, sen şimdiden şartları hazırlamaya başla yine de.

- Daha az mutsuzluk istesek...

- En önemli 3 dileğimi biliyorsun, hadi canım.

Hepsinden ayrı yere yazmak istediğim bir tane dileğim var:
"Uyan Berkin, uyan be çocuk, hadi..."

3 kişi de demiş ki:

a. dedi ki...

Cevahir Tepehome'da bahsettiğin gibi güzel bir kar küresi görmüştüm, hala oradaysa bir bak bence :)

katya t. dedi ki...

Merhaba, ben de uzun zamandır kar küresi arıyordum. Sonra kendim yapmaya karar verdim. Belki ilgini çeker diye paylaşayım dedim :)
http://www.zehirsizev.com/anne-cocuk/kendin-yap-kar-kuresi/

Selin dedi ki...

Şahaneymiş, ben de hemen deneyeceğim :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?