6 Ocak 2014 Pazartesi

28

27 bitti, 28 başladı. Yaşlanmaya devam ediyorum. Burası hiç güzel değil, mümkünse gelmeyin. (Bunu söylediğimde lütfen insanlar ciddiye alıp cevap vermesinler. Evet, ciddiye alıp neden mümkün olmadığını açıklıyorlar, üzülüyorum. Bırak ben kendi kendime konuşup stresimi atayım, sonra da susayım.)

Eskiden doğum günleri eğlenceydi, dostlardı, mutluluktu... Şimdi can sıkıntısı, sinir, gereksiz asabiyet... Gelecek yıl doğum günüm gelmeden uyuyup doğum günüm sona erince uyanmanın yolunu bulmalıyım. 

Keşke uykuyu daha fazla sevseydim.

6 kişi de demiş ki:

Mia Wallace dedi ki...

ya sen 28 hiç göstermediğin gbi 38de bile aynı coollukta ve aynı canlılıkta olucaksın o yüzden sev bu yaşları iyi ki doğdun! :)

Topuklu Pollyanna dedi ki...

Mutlu musmutlu yıllar,gülümse Selin :)

Muzurella dedi ki...

olur olur güzel de olur :)

welcome to club!

Mert Koyutürk dedi ki...

musmutlu yıllar sana umarım hayatta her şey istediğin gibi olur. :D

diamandi dedi ki...

komik :)

D!mple Rock dedi ki...

Uykuyu daha fazla sevmen tembelleşmenden baska bir işe yaramaz diye düşünüyorum. not: ben de yaslanıyorum, kişisel alma :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?