30 Aralık 2015 Çarşamba

Kış Notları



* Bildiğiniz "kısacık" serisinin devamı işte. Sadece böyle demeyi daha çok seviyorum.

* Pazar günü Moda'dan tatlı mı tatlı yeni yıl kurabiyeleri aldık. Gülümseme sebepleri... :)

* Anoktanur bana Mr. Darcy kupası yapmış arkadaşlar, mutluluktan öldüm!

* İnsanların birbirini anlamıyor; anlıyormuş gibi yapıyor. Ama istisnalar var! Çok az da olsa var. Hatta az olmaları bu durumu daha güzel yapıyor. Bir gün anlaşıldığını/anladığını hissetmek de var. Bunun nasıl olduğunu anlatmayacağım. Şu yeter -> :)

* Kar yağmaya başlamadan karla ilgili paylaşımlara laf sokmalar başlıyor. Bir de kocaman insanlarsınız ve hâlâ bir yerlerde birileri kar yağışını seviyor diye kar yağdığını sanıyorsunuz. Doğa olayı bu arkadaşlar, sevsek de sevmesek de yağıyor, sevenlere güzellik yapmak gibi bir çabası da yok. 

Tabii siz bunun zaten farkındasınız da işte... 

Bir bitmediniz.

* Dün gece rüyamda evimize tatlı bir köpeğin sığındığını gördüm. Sonra 3 köpek daha. En sonundaysa bir bebek! Ben de 4 köpekle 1 bebeğin sorumluluğunu üstlendiğim için fazlasıyla mutlu hissediyordum. Sanırım bu bana bilinçaltımın "Ben sana crazy dog lady olma demiyorum, yine ol ama çocuk istediğini inkâr etme," deme şekli. Peki...

* Kendi 2015'imi şöyle özetleyebilirim: Hiçbir hareketin olmadığı 8 ay; birden bir sürü şeyin olduğu, aklımı toparlamakta dahi güçlük çektiğim 4 ay. İkinci 4 ayı daha çok sevdim elbette.

* Hayatında sana yük olduğunu fark edemediğin şeyler oluyor bazen. Sonra uzağa doğru bir adım atıyorsun, bir adım daha, bir adım daha ve derken dönüp baktığında baştan beri görmeyi reddettiğin şeyleri açık bir şekilde görüyorsun. Üzülüyorsun. Çok! Ama hayat böyle geçmemeli.

* Çevresindekilerin "Küçük şeylerden bile mutlu olmanın/etmenin yolunu bulur," diye özetlediği insanı mutsuz etmek de bir başarıdır. Maalesef.

* Yılın sadece bu zamanında içmeyi sevdiğimiz tarçınlı-zencefilli bir kahve var. Pazar günü Anoktanur'la birlikte o kahvenin peşinde tam 2 saat 5 dakika boyunca yürüdük ve bulamadık. Sonra oturup normal kahve içtik. Neyse ki mutluluk her zamanki gibi arayışın kendisindeydi. :) Yürüdük, çok yorulduk ama çok mutlu olduk.

* Yukarıdaki gif Les Amants du Pont-Neuf filminden. Köprülü filmlere aşık olduğumu inkar edemem.

* Sabahları işe gelirken Travis dinliyorum. Eve dönerkense aklımın içinden bağıra bağıra Non, je ne regrette rien'i söylüyorum. Çünkü içinde bulunduğumuz günler bunu yapmak için en uygun günler.

* Kış geldiğinde ben hep You've Got Mail filminin içine girip orada yaşamak istiyorum.

* Her yıl "Sevgili 20XX" başlıklı bir dilek listesi yazıyorum. Bu yıl tembelim! Hmmmm, aslında yetişmedi. :) O yüzden buradan sonrasında 2016 ile konuşacağım. 

* Sevgili 2016:



- Sağlık, huzur ve aşk! Bunlar mühim. (Hepimiz için tabii ki.)

- Çok kitap, daha çok kitap, kitapkitapkitap...

- Güzel filmler, güzel müzikler, güzel diziler. Güzel konserlere de hayır demem. Benim Kanadalı arkadaşımı getirsenize artık!

- Geçen gün oturdum ve 15. yaşımdan sonraki doğum günlerimi birer birer düşündüm. En mutlu olduğum doğum günümün bile bir bölümü mutlaka hüzünlü geçmiş. Son 4 yılda yaşadığım doğum günlerindense tam anlamıyla nefret etmişim. Sevgili 2016, 5. günün benim doğum günüm biliyorsun. Doğum günlerini yeniden sevebilmeyi istiyorum sadece.

- Geçmiş, geçmişte kalsın. Herkes için.

- Daha az mutsuzluk...

- Gülümseyerek uyandığım sabahlar oluyor bu ara, kendime şaşıyorum. Böyle sabahlar daha çok olsun mu?

-  İş durumları güzel başladı, güzel gitsin olur mu?

- Tatlı anlar, mutlu kahvaltılar, sevdiklerimizle içilen kahveler, bilmediğimiz sokaklarda yürüdüğümüz uzun saatler, gülümsemekten yüzümüzün acımaya başladığı günler...

- Daha az stres, daha az kabus.

- Ülkenin durumundan söz edecek enerjim yok. İnsanların bir kısmı için akıl-fikir, diğer kısmı için sabır diliyorum.

Çocukların öldürüldüğü iğrenç bir coğrafyada yaşarken bunlar yeni bir yılı "iyi" yapmaya yetmez elbette ama ne bileyim işte... Mutlu bir yıl olsun hepimiz için. Belki olur. Belki bu yıl bir başlangıç olur ve minik minik adımlarla güzelleşir her şey.

Umarım.

2 kişi de demiş ki:

benyazarsamolur.com dedi ki...

2016 çok güzel geçsin adaşım. Ayrıca kar fotoğraflarına laf edenlerin kapısının önüne de 70 cm kar yağsın!

Gürhan Gülez dedi ki...

İş durumları güzel gitsin ! :) Metrobüs yolunda dinlenecek şarkılar listemi güncelliyorum sayende.

Seneler sonra eski bir blogger olarak yazılarına rastlamak çok güzel.
Ziyaretleşmek üzere :)

www.hayatseyahat.com

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?