29 Ağustos 2016 Pazartesi

İyi ki!



Canım Serkan,

Bak yine yaşlanmışız. Ne olacak bu işin sonu?

*spoiler* 


Hepimiz Ölücez! 


*spoiler sonu*


O değil de, 10 yıl oldu yahu! Kaç yılı geçen dostluklar için "Sonsuza kadar sürmeyi garantiler," derlerdi unuttum, ama sürüp sürmeyeceğini düşünecek noktayı geçeli çok oldu sanırım :)

10 yıl oldu, gelecek yıl da Yapı Kredi'nin önünde gecenin bir yarısı bağıra bağıra şiir okuyuşumuzun 10. yılını kutlayacağız galiba. (2007'de olmuştu değil mi, yoksa 2008 mi?) Son gördüğümde tadilattaydı. Bir daha aynı yere oturma şansını sonsuza kadar yitirdik galiba ama olsun. Şiir yarım yamalak da olsa aklımda. Başka yerlerde okuruz. :)

3,5 yıl önceydi. Beni çok heyecanlandıran bir konuyu anlattığım herkes bana şüpheyle bakarken bir kişi ne hissettiğimi anlamıştı. Tabii ki o kişi başkası olamazdı :)
( http://slnnn.blogspot.com/2012/12/ama-arkadaslar-iyidir.html )

Her an yakınımda olan pek çok insan başka bir haberi verdiğimde çok şaşırırken aylar öncesinde konuyu 2 kelimeyle özetlediğim Serkan "Mutsuzdun zaten," dedi geçen hafta. Biliyor musunuz, bazı insanların yakın olabilmek için her saniye konuşması falan gerekmiyor. Kendiliğinden oluyor, nasıl oluyor bilmiyorum ama oluyor işte. Biz yaptık, oldu :)

"Değişmeyeceğini, değişmeyeceğimi biliyorum," demişim eski doğum günlerinin birinde. Şu an haklı çıkmanın gururuyla bunu hatırlatmak istedim. :)

İyi ki doğdun canım Serkan, iyi ki hayatıma dahil oldun, iyi ki 10 yıldır bir aradayız, şükür ki ömrümüzün sonuna kadar böyle kalacağız.

Çok mutlu ol; her gün, her saat, her dakika. Yeni yaş ve ardından gelecek tüm yıllar sadece güzellikler getirsin sana. Mümkün mü deme, mümkündür belki :) Çok yaşlandığımızda da birbirimizin doğum günlerini uzun uzun yazılar yazarak kutlayalım, her yıl biraz daha az söz edelim geçmişten ama bazı günleri hiç unutmayalım.

İyi ki, iyi ki, iyi ki doğdun en sevgili dost! Nice mutlu yaşlara ve tabii ki nice 10 yıllara :)


Acilen görüşmemiz gerekiyor bir de. :)


Çok seviliyorsun!


1 kişi de demiş ki:

srknsngn dedi ki...

Yine bir doğumgünü yine bir yaş daha almanın o garip boşluğu ve yine Selin'in klasik yerini gözüm kapalı bulacağım yerdeki müthiş satırları.
Bir yazının geleceğini bu kadar bilmeme rağmen her sene daha da fazla duygulanabiliyorsam bu senin eserindir sevgili dostum, doğması muhtemel çocuklarımın halası :)
Ben 10 sene önce arkadaşlığın, dostluğun ve bilumum bu kavramların yerine senin adını koydum ve her geçen gün,ay,yıl ne kadar haklı çıktığımı görüyorum ve hatta
kendimle gurur duyuyorum bu sebeple...Kendimle gurur duyduğum çok şey de yoktur bu arada yani :)
Bu aralar o şiirlere sarıyorum istemsizce onlarla başım biraz dertte yani senin anlayacağın...
Hass..tir çekecek zaman değil.
En tutarlı olan ben olmalıyım.
Elimde değil tutamıyorum kendimi :)
Değişmedim,değişmedin değişmeyecegiz...
Yıllara inat biz hep buralardayız.
Yine bazı bazı gelse de kaçsam buralardan kurtulsam düşünceleri heey ben buradayım dediğin zaman anında oradayım bilirsin...
İyi ki varsın en kısa sürede görüşmek üzere :)
sRknnn...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?